onsdag 14 oktober 2009

Härlig höstdag

Onsdag idag och strålande höstväder om än lite kallt och blåsigt.

Började dagen med stavgång 40 min på fastande mage och därefter smakade frukosten underbart. Det blev två rågkusar med salami och paprika, kokt ägg, Proviva blåbär och kaffe.
Hade lite ärenden att uträtta i Klippan och när det var gjort körde jag till Familia i Hyllinge och shoppade. Det blev en täckt kattlåda och en "vadderad" flanellskjorta till B på Jula, mat på City Gross och krämer på apoteket och lite annat smått och gott. Den shoppingrundan tog "bara" fyra timmar och gav många steg.

Gjorde chili con carne till middag och under tiden den stod och puttrade på spisen tog jag en promenad på 45 min, utan stavar. (Ja, jag vet, jag börjar bli "addicted", en riktig "walk-aholic", hihi. TV och dator på kvällen och lite läsning i sängen.

Totalt antal steg idag: 18.523, inte illa, va?

Inga kommentarer: