måndag 30 november 2009

Pyssel

Har fortsatt sätta upp ljusslingor etc utomhus. Köpte lite nytt och fann sedan ytterligare stjärnor och slingor i gömmorna hemma, vilket resulterade i att jag fick investera i flera skarv/förlängningssladdar. Tyvärr svårt att fånga dessa på foton i mörkret, tror jag.

Köpt färsk sillfilé idag på Oj i Åstorp och lagat sillflundror fyllda med pepparrot och dillkaviar. Till detta serverade jag hemlagat potatismos med persilja och rårivna morötter.

I morgon är det jobb igen på Solljungahälsan. Har fått en påminnelse om parkeringsavgift i Göteborg 14/11!! Haha! Det gäller Pierres bil och jag mailade honom i Thailand om detta, inte så kul för honom såklart! 600 onödiga pix, blääää!

Har fått tid för CT skalle och sinus 16/12 i Ängelholm när jag egentligen skall jobba, men kan i stället jobbar dagen efter, skööönt!! Kanske kan jag äntligen få svar på min lååångdragna infektions orsak.

Inga kommentarer: