onsdag 6 april 2011

Cruisefasen dag 67

Har sovit som en stock, många timmar, men det kändes ändå trögt att vakna och stiga upp. Massor med mail och "måste göras" på jobbet redan när jag kom kl 7. Som om inte det räckte så strulade journalprogrammet och jag blev "utslängd" ett par gånger och ett brev till en patient fick jag skriva tre gånger innan programmet "köpte" det. Blääää för datorstrul!!!

Flexade ut klockan 15 eftersom det bara varit strul hela dagen. Det slutade med att mina hörlurar till diktafonen gick sönder och mina reservlurar (som jag inte gillar) finns hemma. Så trött på detta nu.....
Tror att jag passar på att handla lite på vägen hem, kylen gapar tom!

Frukost: Yoghurt, havrekli, linfrö, kanel, te
Mellis: En skiva grevéost, kaffe
Lunch: Grillad kyckling, keso, kokt ägg, Carls bröd med cream cheese
Middag: VV-chorizo, omelett

3 kommentarer:

Amonazon sa...

Vissa dagar bara är så där, tur att du kunde flexa.
Finns inget som är så stressande som när tekniken inte fungerar. Ibland önskar jag att jag var en användare av systemen vi tillverkar istället för utvecklare.
Fast det skulle ju inte hjälpa.
Same but different.

Lovis sa...

Hej Mona!
Aha, så du håller på med systemutveckling? Troligen inte Profdoc, eller sån tur har jag väl inte ;-)
Ja, skönt att flexa ut!

Vet inte om du sett att jag efterlyser var man hittar Fage Yoghurten, men har letat överallt, tycker jag.

Amonazon sa...

Hej, Nä jag jobbar med sociala system, Äldreomsorg, Omsorg om funktionshindrade och Individ och familj för en stor kommun. Det finns journalsystem som Tieto hanterar med jag tror inte det heter Profdoc.
Ang. Fage.
Hos matmäklarna står det att dessa affärer är återförsäljare: ICA, COOP, HEMKÖP, VI, MATREBELLERNA och övriga ej kedjeanknutna butiker över hela landet. Om din affär inte har så borde de kunna beställa hem tycker jag.