lördag 17 september 2011

Taking it easy

Skönt med helg! Sova ända till klockan 7 idag! Måste ju har varit helt slutkörd, hihi. Skulle göra min vanliga frukost tänkte jag men det fanns ingen yoghurt överhuvudtaget i kylen så eftersom klockan hunnit bli 9 innan jag kommit hem från min promenad fick jag improvisera. Det blev en omelett med lite pesto, mager brie och kalkonpastrami på + kaffe. Inte alls så dumt och så blev det ju både frukost och mellis "allt-i-ett" så att säga. Får se till att köpa hem yoghurt och kanske lite annat som saknas.
För övrigt får det bli en lugn och stillsam dag, Det var bara 5,7° ute i morse när jag gav mig ut och det är mulet men inget regn.

Frukost: Omelett, pastrami, brie, kaffe
Lunch: Köttfärsröra mexican style
Kvällsmat: Pastrami, brie


Nu är "festen" över, brieosten slut och jag har njutit av allt det goda, men fortsätter i sällskap med Dukans vänner. Det blev en rask kvällspromenad innan "Postkodmiljonären" och "Fångarna på fortet". För övrigt har det varit en lugn återhämtningsdag med korsordslösning och tidningsläsning samt småpyssel. Har inte ens varit och handlat yoghurt så det får bli en inköpstur i morgon. Är fortfarande lite trött och tänker krypa till kojs snart.


Inga kommentarer: