måndag 5 september 2016

Natti, natti...



Idag har det gått hur bra som helst. Jag har promenerat x 2, sammanlagt 110 minuter och klippt gräset, vilket tog 45 minuter. Jag har inte varit särskilt hungrig och ätit kanske lite väl få kalorier men E% är perfekt. Kroppen lär ju inte tro att det är svält på bara en dag, snarare kanske skönt att vila efter superslarvet.

Nu har jag också bokat mina vattengympapass ett par veckor framåt, lite ändrade tider som passar mig perfekt. Det skall bli både skönt och nyttigt att komma igång med det. Är så nöjd med min dag och siktar på en lika bra dag i morgon (fast då blir det ingen gräsklippning så lite färre steg lär det bli). Enligt prognoserna skall vädret också hålla i sig med sol och värme ett par dagar till.

 Nu är klockan strax efter midnatt och jag skall pallra mig i säng och läsa en stund och sedan sova gott!


                                                      

Inga kommentarer: